Eftermiddagen/kvällen

Jag låg och halv sov när det plötsligt blev fart på husse han tog fram en tröja och ropade på mig vi skulle ut men säg den lycka som varar husse satte mig i bilen men innan han gick fick jag lukta på tröjan efter en stund kom husse och hämtade mig. Vi gick till förrådet vi skulle träna sök så jag satte fart och började jobba efter en stund hittade jag tröjan oj vad glad husse blev en massa beröm fick jag blir så stolt när jag får det. Fick söka mer och husse den f*n försökte lura mig men det gick inte hur en han gömde tröjan så hittade jag den så fick ännu mer beröm. Sen blev det dagens andra lång promenad vi gick till ica när vi kom hem fick jag söka ännu mer fick även söka utomhus gick jätte bra så jag fick ännu mera beröm. nu har jag nys ätit min kvällsmat så nu tänkte jag slöa en stund innan jag tänkte försöka gå husse på nerverna men bara lite. voff voff/Fajt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0