Fajt 16 månader.!

Hej idag fyller jag 16 månader.
Dagen har varit lugn fick söka lite. På ett av söken så hade husse gömt saken flera timmar före
men jag klarade det ändå så fick en massa beröm så gick med hög buret huvud till bilen.
Blev lite lydnad också men jag lyder ju så bra enligt mig själv men husse håller inte med
det är bra men kan bli bättre enligt han morr.




Ligga still och bli fotad är ingen höjdare när det bara kryper i kroppen.





En sista då husse sen vill jag ha mat.

i


Galler trapp sån har jag fått gå i sen jag var liten.







Detta är det närmsta jag kommer ikea, husse säger att dom säljer korv
och köttbullar mums mums men jag får då aldrig sett det med
egna ögon.





Försvarsmaktens Easy husses förra hund som nu är både Tjh och avelstik
en mycket bestämd dam säger husse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0