God dag allesammans!

Dagen började med att husse tyckte att vi skulle ta en lång promenad. Men om man bara fått vakna till innan så man blivit hunnit igen var skönt att röra på sig och en massa beröm fick jag för jag var duktig och brydde mig inte om hundarna vi mötte hur en dom betedde sig när vi kom hem var det mat dax men maten fick vänta för husse skulle äta lunch så då måste jag testa om jag kan stirra till sig nåt gott men det funkar aldrig utan husse säger bara att jag ska gå och lägga mig så lika bra att gå och äta då. Nu ligger jag och slöar medans husse tittar på svensson svensson. Sen har husse lovat att vi ska spåra el söka lite. på återseende voff voff/Fajt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0