Hej allihopa!

I går hände inte så mycket jag fick en vilo dag husse och grannarna skulle kratta och städa på området så jag låg i bilen och myste över att dom fick slita lite. Men ett uppdrag blev det jag fick se om jag hittade något spår vid en bil som bagageluckan stod öppen på men jag hittade inget spår.
Men troligtvis hade bagageluckan bara blåst upp den gick inte att stänga riktigt lite besviken blev jag hade kunnat varit en buse som varit där men får nöja mig med att spåra upp stora smurfar.
Hoppas det händer lite roliga saker i dag spåra lite skulle inte vara fel.
Här kommer lite bilden från sökträningen.






Här var det något av intresse.
Husse försöker alltid göra det svårt men han är inte så duktig på det.




Här luktade det intressant.





Här väntar jag på husse efter fullgjort sökarbete.





Full koncentration på arbetet.




Allt måste kollas.





Men här var det något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0