Hej mitt namn är Fajt!

som sagt Fajt heter jag och är en schäfer el lurvtuss som husse säger.
Här kan ni följa vad jag och tok husse hittar på.
kan börja med att berätta historien om hur jag hamnade hos husse jag kom som en liten 8v valp från Försvarsmakten och då började min resa med husse som hade som mål att jag skulle bli tjänstehund men idag 3/5 så testades jag men fick inte göra hela testet för att jag ansågs inte vara mogen för det vilket husse hade påtalat för dom.
Husse hade skrämt upp mig i flera veckor att jag inte skulle få följa med hem igen oavsett hur det gick men när dom inte ville ha mig så tittade jag på husse en sista gång och då kom do magiska orden du ska med HEM igen gissa om jag blev glad och gladare blev jag när husse på vägen hem vär in på dollarstore och köpte ett stort oxben till mig!
så nu ska jag få växa på mig i lugn och ro så får vi se vad det blir av mig.
Senare idag har husse lovat att vi ska spåra lite det är så roligt med spår men nu säger jag god natt och husse kan inte bli sur på mig för jag har inte tjuvlånat hans säg förstår inte varför han klagar blir så mycket hår säger han men jag hårar absolut inte el gör jag det?;)god natt och på återsende.mitt kära oxben som husse köpte till mig:)bara mitt bara mitt:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Forsell!

Ett mycket bra val av dej att ta med Fajt hem igen !:)

2011-05-04 @ 06:26:51
URL: http://www.christos.zoomin.se/
Postat av: Fajt

Hej Jenny!

jag är så glad att jag fick följa med hem igen dum husse hade skrämt upp mig i några veckor och sagt att jag skulle flytta gissa om jag blev glad när husse sa att jag skulle med hem igen:)

2011-05-04 @ 15:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0