söndagen.

Hej kunde inte uppdatera här igår kväll var något fel så testar nu istället. Blev en lugn dag igår lite sökträning och mycket passivitetsträning vad det nu ska vara bra för. Husse säger att passivitetsträning är bra måste lära mig att bara koppla av när jag är ute men husse förstår inte att jag har en massa energi fast skallen är trött. Fick besök av en liten flicka när jag låg i bilen när och tittade när husse och några andra tvåbeningar spelade fotboll utan mig. Men tur lill tjejen kom och höll mig sällskap en stund hon tyckte mina saker var jätte roliga tänk om man hade kunnat fått myst och varit lite go mot henne älskar barn brukar ge dom en massa blöta pussar. Nu ska jag berätta en hemlis jag brukar tjuv låna husses säng ibland när han somnat på soffan el lämnat mig ensam. Kan lova att han märker det inte förens han ska lägga sig men då blir det livat när han hittar hundhår i sängen jag får inte ligga i varken säng el soffa brukar lägga mig i buren och se oskyldig ut husse brukar muttra att jag borde få sova ute men när han lagt sig så lägger jag mig vid sängen så blir jag kliad sen somnar jag. Nu ligger jag i skuggan på husses jobb och myser blir nog snart en korvbit el nåt annat gott från korvgubben ser väl snart ut som en julgris till husses stora förtret då blir det bantning och korv stopp om jag blir för fett. Husse måste tycka jätte mycket om mig eftersom jag inte får se ut som en julgris han brukar säga till korvgubben att det är inte förbjudet med elhalsband på han bara på hundar. voff voff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0