Spårat och haft lite roligt!

Idag var vi och spårade lite och tog lite bilder.
är så roligt att spåra och hitta en massa konstiga saker i spåret i dag hittade jag en kamera brukar vara en massa olika saker i spåret och jag blir lika glad varje gång jag hittar dom för då får jag en massa beröm av husse.
Idag fick jag en massa beröm för mitt arbete är alltid lika roligt att titta upp på husse när jag hittat något då tar han saken av mig och kastar i väg den och jag hämtar den och får en massa beröm så spåra är så rolig!
nedan lite bilder från dagen men nu ska jag ut en sväg men vi hörs!voff voff/Fajt









Spanar ut över skogen kan finnas något roligt där ute.





Här har jag fått upp ett spår.





Full fart kanske är det en buse som gått här man vet aldrig men
är säkert bara husse som gått där som vanligt.



Undra vart husse är han är aldrig där han ska vara men går lika bra att spåra utan att han är ivägen.





Här spanar jag lite till efter fullgjord spårning och en massa beröm.

Kommentarer
Postat av: Anki (farmor)

Det är bra att du kom hem igen Faijt,då kan jag skämma bort dig lite(men säg inget till husse)

2011-05-04 @ 18:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0