Tråkig dag/Rolig kväll.

Hej vilken tråkig dag det varit pga vädret husse hade lovat att vi skulle spåra idag men vädret gjorde att det inte blev som det var tänkt. Fick nöja mig med lite sök som gick jätte bra. resten av dagen slöade vi bara. men fram mot kvällssidan så blev det sol oj vad glad jag blev tittade bedjande på husse och så han att nu ska vi ut fick träna mer sök sen tränade vi lite lydnad gissa om jag fick beröm när för att jag var duktig efter det blev det en liten promenad sen kom Vilma ut och härjade med mig oj vad roligt det är att busa fast jag får mig några till sägelser av henne. Sen fick jag sitta i bilen en stund och vila efter en stund kom husse och plockade fram spårutrustningen gissa om jag blev glad. Husse skickade i väg mig efter en stunds spårande över gräsmattor och väg sen in i ett buskage å där stod något som jag trodde var en stor smurf men det var bara Nora jag spårat upp hon blev glad när jag hittade henne blev en massa beröm blev så stolt så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Trodde ni det räckte med det? nej husse tog av mig spårutrustningen sen gick vi till förrådet och sökte sakerna som Maja och Emil gömt naturligtvis hittade jag dom. nu har jag nyss ätit så nu tänkte jag sova en stund. lite nya bilder kommer under helgen. voff voff/Fajt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0